دو دلیل اصلی برای خرید کردن یا نکردن اشخاص، میل به سود بردن و ترس از ضرر کردن است. میل به سود بردن به معنای قرار گرفتن در شرایط بهتر است. بنابراین، اولین وظیفه شما این است که خریدار احتمالی را متقاعد کنید که اگر بیمه نامه پیشنهادی شما را بخرد تا چه اندازه در شرایط بهتری قرار می گیرد. انگیزه دوم، ترس از ضرر کردن است. خریداران از خرید اشتباه می ترسند که این به ۳ دلیل است:
هنر شاد زندگی کردن (روشهای فوقالعاده ساده برای شاد بودن)
13 روش افزایش مشتری بر پایه تکنیک های روان شناسی
۹ توصیه حیاتی برای رشد کسب و کار (نکاتی که در هر کسب و کاری به آن نیاز دارید)
ضرر ,شرایط ,سود ,بردن ,دلیل ,می ,ترس از ,به سود ,سود بردن ,از ضرر ,در شرایط
درباره این سایت