محل تبلیغات شما

در هر مذاکره‌ای، چه بر سر فروش بیمه عمر و چه بر سر معامله ملک و حتی بر سر گرفتن تخفیف در موقع خرید یک پیراهن، معمولاً سه نوع مذاکره کننده وجود دارند: ه‌ها، کپورها و دلفین‌ها.

خود شما هم در جریان مذاکره فروش بیمه قطعاً به یکی از این سه دسته‌ی مذاکره‌کنندگان تعلق دارید.

این مقاله را بخوانید تا نه تنها متوجه شوید که شما کدام یکی از این سه نوع مذاکره‌کننده هستید بلکه روشهای مذاکره و واکنشهای افراد در زمان فروش بیمه یا هر نوع مذاکره دیگری را نیز بشناسید.

البته در این مقاله، تمرکز فقط بر روی مذاکره فروش بیمه نیست. بلکه می‌خواهم با شما درباره خود مذاکره و استفاده از آن در جریان زندگی روزمره صحبت کنم.

در ادامه، به بررسی هر یک از سه نقش رایج در بین مذاکره کنندگان می‌پردازیم.

هنر شاد زندگی کردن (روش‌های فوق‌العاده ساده برای شاد بودن)

13 روش افزایش مشتری بر پایه تکنیک های روان شناسی

۹ توصیه حیاتی برای رشد کسب و کار (نکاتی که در هر کسب و کاری به آن نیاز دارید)

مذاکره ,بیمه ,سه ,سر ,نوع ,بلکه ,فروش بیمه ,بر سر ,مذاکره فروش ,این سه ,در جریان

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

راه الکترونیک