1– سعی کنین استارت مکالمه رو طوری شروع کنین که از مشتری بخواین در مورد شما و محصولاتتون به چه اطلاعاتی نیاز داره.
2– در صورت توهین مشتری به خدمات و محصولات شما، خونسردی خودتون رو حفظ کنین. قطعا دلیلی دارین که مشتری رو قانع کنه. همچنین از مشتریتون دلیل قانع کننده بخواهید.
3– با دیگر همکاران و کارمندان همیشه هماهنگ باشین. ضد و نقیض میان حرفای شما و همکاراتون پیش مشتری جلوه خوبی نداره.
هنر شاد زندگی کردن (روشهای فوقالعاده ساده برای شاد بودن)
13 روش افزایش مشتری بر پایه تکنیک های روان شناسی
۹ توصیه حیاتی برای رشد کسب و کار (نکاتی که در هر کسب و کاری به آن نیاز دارید)
مشتری ,کنین ,رو ,قانع ,باشین ,ضد ,شما و ,با دیگر ,3– با ,بخواهید 3– ,کننده بخواهید
درباره این سایت